Jeśli planujesz przeprowadzić kampanię reklamową, powinieneś zrobić kilka rzeczy. Przede wszystkim upewnij się, że masz w głowie jasny cel. Co masz nadzieję osiągnąć za pomocą kampanii? Czy reklamujesz nową linię produktów? Czy próbujesz dotrzeć do konkretnej grupy demograficznej lub określonego segmentu rynku lub kultury? Czy chcesz poprawić wizerunek swojej marki? Są to wszystkie pytania, na które należy odpowiedzieć przed wejściem w szczegóły kampanii.
Jeśli chodzi o to, jakich platform użyć i ile wydać, zależy to od Twoich celów. Jeśli próbujesz po prostu uzyskać trochę rozgłosu dla swojej firmy, media społecznościowe są prawdopodobnie wystarczające. Z drugiej strony, jeśli kampania dotyczy wprowadzenia na rynek nowego produktu, wtedy tradycyjne media (media drukowane, reklamy telewizyjne) są prawdopodobnie bardziej skuteczne. Trzeba będzie również zadać sobie pytanie, czy to ma sens dla Ciebie, aby zatrudnić agencję zewnętrzną lub jeśli można obsługiwać wszystko w domu. Ponownie, zależy to od budżetu i celów kampanii.
Następnie przychodzi proces twórczy – to gdzie wszystkie pomysły pochodzą razem w końcowym produkcie. Istnieje wiele różnych rodzajów reklam, niektóre z nich będą specyficzne dla Facebook lub Twitter tylko, inni będą rezonować lepiej w telewizji, itp. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://talkword.pl/ .